onsdag 11. august 2010

30 års dagen min

27. juli fylte æ 30 år. Det ble feira med kakefest med masse gjesta, ca 31 stk va innom i løpet av ettermiddagen og kvelden. Kaka over bestillte æ fra Lakselv Bakeri. Avtalen va at dem sku være kreativ å pynte kaka litt artig. Da æ kom for å hente kaka hadde dem glemt å lage den så æ måtte komme 2 tima seinere å hente den. Ble litt skuffa når æ så kor lite kreativ dem hadde vært.



Fargen på den her kaka kommer ikke helt frem på bildet, den va mye mer rosa. Det e en Cacas kake og den her gangen prøvde æ meg på en kake som ser ut som en pakke. Søskenbarnet mitt Line pynta hele kaka for meg, skikkelig luksus. :) 30 tallet kjøpte æ i Wales i vinter.

Fredag 30. juli hadde æ invitert en del vænna til 30 års feiring i barnehagen der æ jobber. Her e bordet ferdig dekt til 24 stk.

Beskjeden på serviettan e ganske klar.

Mens æ va hjemme å gjorde meg klar til festen var det noen med nøkkel til barnehagen som hadde vært å hengt opp pynt. Koselig overraskelse. :)


Maten va Tapas som ble laga med veldig god hjelp av masse gode vænna. Tusen takk til alle dokker!! :) Det va utrolig mye god mat.

Nån kreative vænna hadde dekorert en vinflaske til meg med pepper. :)

Også va det tid for litt gaveåpning.

Nån av vænnan mine hadde dikta en sang og mens dem sang den fikk æ en liten mann. Med hår limt både her og der.
Ca 2 uker før æ fylte 30, kom det mystiske brev i posten. Dem va fra Norges Pepperlaug og det kom en pose pepper hver dag i 6 daga. En av dagan kom det en stor pakke isteden som æ måtte hente ut på posten, den inneholdt en liten pepperkvern. Lurte jo fælt på kem som hadde vært så kreativ og æ hadde jo mine mistanker. Under feiringa fikk æ bekrefta mine mistanka om at det va en kompis av meg. Da fikk æ en refleksvest med blant annet Norges Pepperlaug på.

På ryggen sto dette....

Venninnan mine hadde styrt fælt for å finne ut ka som sto på nøkkelringen min som æ bare måtte kjøpe meg i Alta i sommer. Det ble tatt bilde av nøkkelringen min uten så bra resultat i og med at æ sku låne akkurat det kameraet og fotografen va like langt. Dermed måtte dem i nøkkelskapet mitt å rote under kake festen min. :) Resultatet ble t skjorta med samme tekst, syns det va litt tøft. Lurer bare på når det passer å gå med den. :)


Sånn så det ut etter en koselig 30 års feiring. Den lille mannen klarte ikke å overleve festen, kanskje det va lynlimen han reagerte på.

Her e masse av de flotte gavan æ fikk også fikk æ en god del peng, så nu ska æ endelig bestille meg nytt digital kamera. :)

Fikk også en et sølvsmykke, 2 armebånd og 2 ringa. :)

Tusen takk til alle som hadde mulighet til å feire med meg og tusen takk for alle gavan. :)

Ingen kommentarer: