tirsdag 29. juli 2008

Bursdag

På søndag hadde æ bursdag, og nu e æ blitt 28 år. :(
På lørdag inviterte æ masse vænna av meg hit til bursdagsfest. Æ va på Nille og fant bursdagsduk, den bare måtte æ ha. :) Billig va den også, den va på 90% salg, og kosta 3kr. :D



Vurderte å kjøpe Barbie duk, men syns den her va tøffere. :)
Det ble en veldig koselig kveld med live musikk. En kompis av meg hadde med seg gitaren og vi andre sang som bare det. Ved midnatt sang hele gjengen bursdagssang til meg, koselig. :)
Takk til alle dokker som kom. :)



På søndag va æ heldigvis i knallform. Her e kaka æ pynta for anledninga. Måtte prøve ut lilla fargen siden æ ska pynte en lilla hjerte kake til bryllupet i oktober. :)
Hadde storebror og en venninne av meg og hennes lille sønn på bursdagsmiddag, spagetti og kjøttboller. :DSå kom det masse kake gjesta. Det va kjempekoselig, man sku hatt bursdag oftere.



Her e nesten alle de fine gavan æ fikk.



Flere av vænnan mine på jobb hadde spleisa på den her Black Design skohylla. Ble utrolig glad og overraska. :) I tillegg fikk æ jo som nevnt tidligere ny oppvaskmaskin hos mamma og pappa. :)



Da æ va 12 år og 1 dag ble æ tante til en nydelig gutt. Og siden det e nån år sia har han idag feira sin 16 års dag. Han hadde ønska at æ sku bake sånn Cacas kake til han også. Egentlig sku det være en racerbil kake, men æ plagdes litt så det ble heller en litt spesiell grønn kake. One of a kind. :) Men god va den og bursdagsbarnet va fornøyd. :)

2 kommentarer:

fru Aadalen sa...

Shit, så flink du er til å pynte kake!!!!

edel sa...

det høres ut som et langt bursdagsparty med flere kaker og party.