fredag 3. februar 2012

Diverse julegaver

 I løpet av 2011 har æ brodert veldig mye, slapper ordentlig av når æ kan sitte med broderiet og no koselig på tv´n. Tok disse bildene i begynnelsen av desember og kunne jo ikke legge de ut før etter juleaften siden det var julegaver. Og etter jul har det rett og slett gått i ett. På bildet over har æ brodert en løper og min snille mamma har hjulpet meg å sy inn kantene tilslutt. Denne løperen lå innpakket under juletreet til min samboers foreldre i Levanger.
 Disse småe veggbildene har æ brodert flere forskjellige av. Greit tidsfordriv når man ikke har andre prosjekt på gang. Nok en gang har min snille og flinke mamma hjulpet meg å montere. Denne lå innpakket under juletreet hos min tante og onkel som bor i Børselv.
Har også brodert et julepostbroderi i fjor. Ikke så mye brodering på den, men syns den ble fin. Nok en gang hjalp mamma meg å montere, kunne nok ikke brodert så mye uten hennes hjelp. :-) Denne ble pakket inn og lå under juletreet til min tante/gumor og onkel/gufar her i Lakselv. :-)
Syns det e litt koselig å kunne gi noen julegaver som man har laget selv.

Ingen kommentarer: