mandag 29. august 2011

Min bursdag

For første gang i mitt liv feira æ bursdagen min en annen plass en hjemme. Vi bestemte oss for å feire dagen i Trondheim med litt shopping, middag på Big Horn med en god venninne av meg og fotballkamp på Lerkendal. Siden æ ikke har vært på ordentlig fotballkamp (Lakselv stadion tells ikke) siden æ va ca 6 år va det på tide å få oppleve det igjen. Som 6 åring var æ med mine foreldre, mine brødre og deres fotballlag på kamp på Alfheim i Tromsø. Men lille Liss var mer opptatt av å vandre enn og se på fotball så tilslutt måtte alle ut å leite etter meg.... Men den her gangen gikk æ meg ikke bort. :-)
Siden det bare va 5 dager siden tragedien i Oslo og på Uttøya ble dette markert på Lerkendal. Trond Giske holdt en liten tale før det ble holdt ett minutts stillhet før kampstart, det va veldig sterkt.
Her ser man litt av "Kjernen", supportergjengen til Rosenborg som sitter oppe bak mål. Rosenborg spilte en elendig kamp i tillegg til at dommeren så akkurat det han ville se. Motsatnderen spilte utrolig stygt og æ overraska kjæresten stort når æ lot meg engasjere og småkjefte på dommeren. :-) Det va utrolig artig å være på fotballkamp og æ gjør det gjerne igjen. Det hadde vært utrolig artig å få vært på en landskamp på Ullevål eller en stor stadion i Storbritania en gang. :-) 
Tusen takk til min kjære for en koselig bursdag. I tillegg ble det kakefest både i Levanger og i Lakselv når vi kom hjem. :-)

Ingen kommentarer: