lørdag 1. januar 2011

Nyttårsaften

Årets nyttårsfeiring var veldig rolig. Æ og kjæresten var på nyttårsmiddag hos mamma og pappa sammen med den yngste nevøen min. Når det nærma seg midnatt kjørte vil til GP der den eldste nevøen min hadde vakt. Vi sendte opp noen raketter også va et nytt år i gang. Håper at 2011 byr på mange koselige opplevelser og ingen triste. Æ og nevøan mine prøvde å skrive 2011 med stjerneskudd mens kjøresten min tok bilde. Vi hadde en lang avhandling om kordan vei 2 tallet skulle skrives, men æ fikk det til tilslutt. :-) Idag skal vi spise bursdagskake siden den yngste nevøen min fyller 17 år idag. :-)

3 kommentarer:

Randis side sa...

Godt nytt år, Liss! Høres ut for at du har hatt en kjempetrivelig nyttårsfeiring :) Imponert over bildet av 2011. Lang lukketid på kameraet?? Klem

Liss sa...

Godt nyttår til deg også! :-) Ja det va en rolig og koselig feiring. Han sir at det visstnok va 4sek.

Iselin sa...

Godt nyttår til deg og dine, Liss! Håper det nye året bringer med seg gode ting for deg :) Stilig bilde!