torsdag 20. august 2009

Nye saker og ting

Har endelig fått meg en ny kommode til soverommet. Den e fra IKEA og ble jo selvfølgelig levert flatpakka, skrudde den opp i løpet av nån timer. Luksus med så god plass. I tillegg kjøpte min snille venninne Merethe også 2 lamper til meg, den ene står nu på kommoden. Syns den e så fin. :) Ble litt skarpt lys på bildet.
Fikk et nytt fint, brunt, bomulls sateng sengetøy i bursdagsgave fra søskenbarnet mitt i Tromsø med familie. Måtte jo ut å kjøpe et nytt laken også, og det ble jo selvfølgelig lilla som alt anna e æ kjøper for tia. :)
Denne vaskepulver boksen fra Kremmerhuset fikk æ endelig kjøpt meg, dem har vært fri leeenge. Syns den pynter opp litt på badet mitt.

1 kommentar:

fru Aadalen sa...

Hei! Sånn lampe jeg har vi også! :)
Og jeg ble veldig misunnelig på vaskemiddelboksen din, den var superfin! :)