fredag 8. mai 2009

Ny sykkel

Syns det va på tide å investere i ny sykkel idag. Den rosa/lilla sykkelen min som æ har hatt siden mai 1995 (da æ ble konfirmert) bynner å bli litt sliten. Men har jo tatt godt vare på den da, den har ikke måttet stå ute om vinteren å fryse. :) Nu ska den få en ny eier. Har byttet den bort mot nån klippetimer, syns det va en god deal. :)
Her e den nye sykkelen min. Det e en hybrid sykkel. E foreløpig veldig fornøyd selv om æ ikke har fått sykla så mye på den. Har feber og e syk så da må æ nok vente med å prøve den.
Har til og med kjøpt meg hjelm (mamma pressa meg), så nu slipper æ å få kjeft av ungan i barnehagen. Ska enda få kjøpt meg sånn trippteller så æ kan se kor langt æ sykler. Gleder meg til mange fine sykkeltura nu.

1 kommentar:

Merethe sa...

Jeg gleder meg også - for jeg vil være med!
Gratulerer